Målsättning....öhhhh

Idag snackades det golf på kontoret eller man kanske kan säga så här, en viss person hörde mig nämna golf och kom genast springandes och ville delta i diskussionen. Det var flex hit, stålskaft dit, handikapp, banor, tävlingar...ja, allt på en gång. Sedan kom frågan jag verkligen inte var beredd på:

P  "- Garpen, vad har du för målsättning då?"
G  Målsättning? Öhhh...
P  Ja, målsättning
G  Vill bli så bra som det går *tveksam röst"
P  Jo, men handikapp typ
Ja du, hur lågt handikapp kan man få på en säsong som nybörjare?
Haha, väldigt olika förståss
Helt ärligt har jag inte satt några mål än, men känner jag mig själv rätt kommer jag se till att jag sänker mig rejält.
P  Visste väl det...inget "jag spelar bara för det är skoj" här inte, du är dig lik!

Ska man ta det sista som en komplimang eller?
Spela golf bara för att det är skoj, utan en tanke på att bli bättre...skämtar han eller? Finns det ett tävlingmoment inblandat måste jag iaf se hur långt jag kan komma, det är jag skyldig mig själv =)

Min gamla bag ser rätt tråkig ut om ni frågar mig, inte riktigt jag.
Men när ni får se den nya fattar ni precis vad jag menar, den är jag till 100 % =)

/Gnurpisch

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0