Kalendern fylls på

Kirran ringde och zurrade igår och vi bokade in några aktiviteter i min annars så tomma kalendern, iaf någon vecka framöver (läs: njuter av det just nu). Jag har ju lovat Kirran att hjälpa henne i jakten på segern i den tävling hon deltar i tillsammans med några arbetskamrater. Kan bara säga att hon gjort ett bra val i att fråga mig, för hur ofta torskar jag tävlingar liksom…? Jag blev ju inte årets CHAMPION utan prestationer liksom ;) Fast nu ska ju inte jag själv delta utan bara fungera som ”piska” och varför skulle jag vara sämre på det? Är man tävlingsmänniska så är man, oavsett om jag själv ska klara uppgiften eller bara se till att någon annan går segrandes ur striden.

Inte kan väl den här tjejen komma 2:a heller?

Antar att mina nästkommande veckor kommer innefatta; lite motion, pepptalk, tips och ett och annat piskrapp =)

Vi värmer upp lite lätt i Uppsala på fredag för att sedan öka takten på hemmaplan på lördag.

Kirran, jag hoppas du är redo? *ler*

/Gnurp aka. ”Piskan”

Något att tillägga?
Postat av: Kirran

Jaaaaa faan vad bra! Härligt!!

2009-03-24 @ 15:28:08

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0