Kalendern fylls på med skojigheter

Nu har det på bara 2-3 dagar hänt en hel del i min kalender. Den har fyllts med en massa roliga aktiviteter och semesterplaner, även om vissa saker ligger flera månader fram i tiden. Jag har dealat lite med min chef kan man nog säga ;)


Ett axplock:

  • Golfvecka med diverse roliga inslag
  • Fest i Sala, vem hade trott att jag skulle åka till Sala för annat än innebandy? Måste nu börja fila på en grym 30-års present a lá Gnurp...hmmm
  • Enligt tradition, ett par dagar i Sundsvall med Margits mat a la´Nobelfesten...I like! =)
  • Sedan är jag inte långt ifrån att beställa mina Thailandsbiljetter heller...hihi, hörde jag deal med chefen =)

/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0