Imorgon smäller det!

Nu är det bara en dag kvar innan säsongen ska avslutas på Zundavis. Festligheterna kommer pågå kvällen/natten lång och det som tidigare varit cencurerat i min blogg kommer släppas för allmän beskådan...haha, nja...kanske inte allt trots allt ;)


Förra året hittade jag den här bilden på mig själv från avslutningen och det skapade en del frågor...



Hur hamnade serpentinerna i mitt hår?
Vad var klockan egentligen?
varför ser jag så koncentrerad ut?
&
framförallt, vems drink är det jag dricker? För vad jag minns drack jag bara vitt vin och en vit drink ;)

PS. det känns som om vi zessor är lite smått ÖVERladdade inför morgondagen...

/Garpen

Något att tillägga?
Postat av: bella

hihi, klockren bild garpen! :D

2009-03-06 @ 20:46:43
URL: http://bellaback.blogg.se/

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0