Hopprepslistan för säsongen

Nu när säsongen snart är över tänker jag summera min egen hopprepslista, mina personliga topp 3.

Går till laget & den tighta sammanhållning som skapats pga. diverse konstigheter denna säsong. Vad konstigheterna är kommer ni säkert förstå när jag publicerar min avslutningsdikt efter avslutningsfesten. Allt framkommer inte men ni som följt oss utifrån kommer förstå varför säsongen varit en berg-&dalbana för laget. Värsta cliff hangern eller hur? =)


Går till mina 13 poäng. Det är betydligt fler än förra året och med min fenomenala avslutning under de två senaste matcherna gick jag och blev 3:a i den interna poängligan. Jag har verkligen inte haft någon kanonsäsong, men i och med att avslutningen blev så bra som den blev poängmässigt är jag hyffsat nöjd ändå, det underlättar iaf =)


Går till allt skoj vi i laget fått göra under säsongen i form av tävlingar. Det har varit rackethlon, triathlon och pokertävling för att nämna de stora tävlingarna, men sedan har vi alla små interna fighter som haft sin charm. Jag har ju varit KUNGEN i år som alla försökt bräcka...är det inte så att man bör sluta när man ligger på topp? *ler*



Ps. Det var roligast att bräcka Fia i rackethlon, för hon blev så sur =) (läs: hon hade sagt exakt samma sak om det var tvärt om) 

/Gnurpisch


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0