Hälsosam morgon

Satt på spinningcykeln 07.00 imorse och jag var verkligen inte ensam. Vi var ca 15 personer som kämpade på och som vanligt hade vi nedsläckt efter order från instruktören…I like! Efter gårdagens smarriga blåbärssmoothie kunde jag inte låta bli att förgylla även denna morgon med en kopia, fast idag med extra många bär…mums! Min morgon var med andra ord hur ”hälsosam” som helst…*en klapp på axeln*.

Blir en tur i "pärlan" ikväll

Nu väntar en hektisk arbetsdag men ikväll ska jag joina Kirran och åka till Sten Stureland och härja…haha, ja eller iaf låta Sundsvallsherrarna härja och jag & Kirran titta på =)

Heja Lasse!

Back to work…

/Gaschpen

Något att tillägga?
Postat av: Kirran

Du vet att när man åker pärlan så finns det inga garantier att man kommer fram ....eller hem. Så du räknar med det. Dock har hon varit stabil sedan i julas =)

2009-03-27 @ 13:47:07

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0