Förkylning på G?

Usch, har börjat få känningar i halsen, det småkliar vilket brukar betyda att jag är på väg att bli förkyld. Får väl preparera mig med diverse thaimediciner när jag kommer hem för jag har varken tid eller ork att vara sjuk. Dessutom är det fest till helgen och då underlättar det att vara fit for fight.


Ikväll är det innebandy som gäller fast den här gången från läktaren. Vi zessor ska titta på AIK-Caperio Täby i Solnahallen och jag hoppas vi bjuds på bra innebandy. Jag brukar vanligtvis vara lite skeptisk mot dessa derbyn eftersom jag tycker spelarna slåss mer än vad de spelar underhållande innebandy. Jag förstår de heta känslorna, men ändå...ge oss valuta för pengarna och då menar jag i form av grymt underhållande spel.


Heja Täby!

Ps. Ikväll är det även premiär för Korv Ingvar, en tradition vi glömt av den här säsongen.

/Gnurpisch


Något att tillägga?
Postat av: maria

Heja AIK mohahahahha

2009-03-05 @ 17:50:08

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0