Dags att uppdatera sin domarlicens kanske?

Igår hämtade Kirran upp mig i snökaoset och vi åkte till Uppsala för att se kvalet till div 1 herrar mellan Hagunda och Sundsvall. Jag var mest intresserad av att se Lassemannen spela eftersom jag innan inte fått i hop hans spelstil, han ser inte direkt ut som en innebandyspelare. Matchen i sig blev helt sönderblåst av två domare som jag är glad att vi aldrig haft, det var bland det värsta jag sett. De sökte utvisingar och tog en 2:a lite här och där och varken publik eller spelare fattade någonting. Kirran skrek till ett par gånger och fick hela publiken på ett par 100 att vända sig om, inte så vanligt att en tjej skriker och tar för sig kanske.


Vi fick även se ett exempel på vad en lagkapten inte ska göra...pinsamt värre!  Jag och Kirran flippade på läktaren mer än en gång...

/Garpen


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0