Crossfit

Efter en mindre bra träningshelg drog jag mig till gymmet imorse och provade på crossfit. Passet varade i 40 minuter och det räckte kan jag lova. Det var bland det jobbigaste jag gjort på riktigt riktigt länge. Benträningen i "Anja Pärson-backen" x 5 ligger i lä jämfört med crossfitpasset. Passet var lite som intensiv cirkelträning med vikter utan vila. Det blir så jobbigt som man gör det och träningsformen är sjukt effektiv. Mina ben skakade när passet var över och det var länge sedan jag gjorde så sjukt många benböj.


Roligt att jag hittat ett pass som får mig totalt utmattad =)


Antar att träningsvärken kommer göra sig påmind imorrn...


/Gnurp


Något att tillägga?
Postat av: Kirran

Ska vi köra nått tillsammans imorrn kväll eller ons? Antingen om det går hos dig eller på sats. Jag har fribiljetter också.. Brunnsviken på lör? kram

2009-03-23 @ 10:53:56

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0