Blogghjälp som slutade rätt komiskt

Gårdagens födelsedagsfirande var kanon, god mat, trevliga vänner och ett och annat skrattanfall.

Fick äran att hjälpa en av tjejerna som börjat blogga att trixa bland html-koderna. Det började bra med sedan vet jag inte vad som hände, eller så var det snarare det som var problemet..inget hände! Efter ett antal minuter gav vi upp och då hade jag hunnit med att ändra en hel del grejer fast resultatet syntes inte så vi brydde oss inte mer om det. När jag kom hem fick jag ett sms av tjejen vars blogg jag försökte fixa, hon skrev att det stod bajs över hela hennes blogg. Hahaha...tydligen hade allt ändrats ändå, men inte på den dator vi satt och jobbade med, lyckat värre! =)

Hon fick inte bara nytt typsnitt utan också nytt bloggnamn =)

/Garpen


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0