Beslutstider

Perioden mars-maj har varit jobbiga tider de senaste åren. Beslut om framtiden måste tas på flera plan och man känner sig oftast lätt "förvirrad" under perioden. Personligen analyserar jag mer än någonsin just nu och vet varken in eller ut. Jag brukar säga att allt händer av en anledning, livet brukar ha en tendens att leda en in på olika vägar. Men just nu står jag vid ett stort vägskäl och kroppen säger varken höger, vänster, rakt fram, gå bakåt eller stå kvar...
  

Inte nog med att ett beslut måste tas, man har press från flera håll att ta beslutet fortast möjligen och det kanske inte alltid leder till rätt beslut. Men bara för att man säger ja eller nej betyder ju inte att man inte kan ändra sig, eller?


Allt måste kännas rätt utifrån de förutsättningar jag har och det jag mest av allt behöver just nu är någon som tar mig i handen och leder mig höger, vänster, rakt fram eller bakåt, för jag kommer ingenstans genom att stå still.




/En fundersam Gnurp


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0