Back to my roots

Dags att åka från jobbet och börja ta mig norrut och back to my roots, Täby. Måste fixa det sista inför födelsedagsmiddagen ikväll. Har spännande saker på G till födelsedagsbarnet...hihi, som vanligt med en del fix & tricks innan =)


Åh, vad jag älskar att överraska andra och se deras glädje när de inser vad som är på gång...



Du har ingen aning om vad som väntar dig....*ler*


Ps. Det gäller att jag håller sams med födelsedagsbarnet eftersom det är hon som kommer få stå ut med mina svordomar ute på golfbanan senare i vår & sommar.


/Garpen


Något att tillägga?
Postat av: Lena

Så får man inte skriva, nu blir jag sjukt nyfiken...

2009-03-04 @ 17:48:24

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0