Använd inte mig som...

inbrottstjuv...

Drog till Solnahallen direkt efter jobbet och lånade nyckeln till förådet, iaf första dörren sedan började dilemmat. Sista dörren är lite special, alla zessor vet exakt vad jag snackar om och jag fick verkligen kämpa. Efter ca 3 minuter när jag försökt med det mesta ringde jag Emma och frågade vad jag skulle göra, jag behövde det hemliga tricket. Med lite info från Emma fick jag slutligen upp dörren och då dök nästa problem upp. Jag skulle hitta min påse i ett hav av ca 20 st lika dana påsar, gjorde en snabb överblick och Hjördis måste ha tänkt till för min påse låg närmast dörren =)

Jag skulle aldrig bli en bra inbrottstjuv, inte om jag skulle ansvara för att ta oss in iaf ;)

/Garpen  

Något att tillägga?
Postat av: yasse

det var faktiskt jag som packade och la in din påse vid dörren.. (a)

2009-03-12 @ 22:29:03
URL: http://yazz.blogg.se/
Postat av: garpen

Tack då Yazze! =)

2009-03-12 @ 23:21:22

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0