Allt och inget

Är tillbaka i kontorsstolen och det känns faktiskt rätt bra, fick nästan nog av både filmer och snytpapper. Intalar mig själv att jag mår bra nu, är iaf på väg åt rätt håll =)


Har äntligen fått iväg ett mail till laget innehållandes allt från avslutningen i form av bildspel, avslutningsdikt och tips på var de kan hitta filmen jag, Bella och Jolli spelade in.


Om någon vecka kommer pepparkaka nr 1 hem igen efter månader i värmen och det ska bli så skönt. Just nu känns familjen viktigare än någonsin....
Igår fick jag för mig att köpa en "välkommen hem"-present så det blev ett impulsköp på nätet, jag lovar att visa er vad jag köpte när leveransen är här. Köpte förståss en likadan till mig själv, har hört så mycket gott om "saken" så jag tänkte nu eller aldrig. Kan ju avslöja att det börjar med smärta men övergår i avslappning efter så där en 10 minuter...  


Nä, nu ska jag hugga i innehållet i min matlåda...


/Gnurpisch


Något att tillägga?
Postat av: Laura

Spikmatta?

2009-03-12 @ 13:09:17

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0