Utvilad och kramp

Lovade mig själv att sova och ladda batterierna i helgen och det har jag verkligen gjort. Vaknade i lördags med kramp i båda vaderna, detta var resultatet av mina nya ilägg som jag använde flitigt kvällen innan. Var ute och sprang en runda också och vilken skillnad med de nya skorna och iläggen, det känns som om jag springer på moln nu =)



Igår såg jag Sverigematchen hemma hos Kirran iförd sverigetröja, enligt tradition. Matchen sög så jag, Kirran och Anneli satt och pratade om allt och inget istället. Kvällen slutade med att jag tog en liten powernap i soffan. Det har blivit mycket sömn i helgen men det är precis vad jag behövt.

/Garpen


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0