Styrka och snack om hinderbana

Igår intog vi zessor Haga Parkens gräs och körde styrka och löpteknik. Det var en hel del personer ute på gräset och man kan väl säga att vi drog till oss en del uppmärksamhet, till och med så pass att en person försökte efterlikna oss och gjorde så pass fel att vi zessor började skratta. Det är inte så lätt som det ser ut alla gånger =)

Vi fick förfrågan om vi ville köra hinderbana a lá Karlberg längre fram i sommar och jag tackade försiktigt nej medan de som inte var med förra året var på hugget och absolut ville köra. Anledningen till mitt nej är enkelt, jag var blåslagen efter förra årets pass. Visst det kan vara skoj men det är fasiken inte värt alla blåmärken =)

 Alla minns väl Kirrans outfit som hon lånade av ”Kveding” =)




Känner mig blåslagen bara av synen av "varggropen"


/Garpen

Något att tillägga?
Postat av: Kirran

Att dom där bilderna ska komma fram titt som tätt =) haha...

2009-06-26 @ 14:01:37

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0