Skrattanfall under spinningpasset

Det är inte ofta man skrattar under ett spinningpass men så var fallet idag. Vi var rätt många och snett framför mig satt en kille och tjej som följt med en vän på passet. Fick känslan av att det var deras första pass någonsin. Hur som helst inledde vi uppvärmningen och efter ca 10 minuter blev tjejen så trött att hon mer eller mindre stannade, det var jobbigare än vad hon trodde. Hon började skratta, följt av killen och kompisen. Sedan kunde inte jag heller hålla mig för inombords började jag tänka att det var hela 45 minuter kvar, hur 17 ska hon klara hela passet? Hela situationen blev lite komisk och tillslut blev det high five vid varje avklarad intervall =)

Skrattanfallet övergick i krampanfall när jag tog mitt tränande ut på mattan och körde med boll...skönt att känna att man lever iaf =)

/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0