Sista rycket innan semestern

Jag har iofs några dagar kvar innan jag har lite semester men eftersom många andra gör sin sista dag idag är det fullt upp, mycket som ska hinnas med. Inte nog med att det finns en massa saker att göra, jag har ca 28 grader inne på mitt rum idag…håller på att tuppa av…puuh.

Behöver verkligen helg nu och jag hoppas innerligt att vädret håller i sig. Det är nästan lite synd om oss kontorsråttor veckor som denna, man vill ju bara UT I SOLEN!

Passa på och njut ni som kan!


/Garpen

Något att tillägga?
Postat av: Lena

Det är därför jag har världens bästa jobb, hahah ute i solen när jag vill med barnen och regnar det går vi in. Hihi

2009-06-27 @ 15:31:05
URL: http://lenizkleniz.blogg.se/

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0