Sala står på menyn

I helgen bär det av till Sala. Jag och några andra ska ta oss till Sala Silverfiskarstaden som Daniel så vackert uttryckte sig på bussen förra säsongen =)


De anknytningar jag har till Sala är att jag varit där och spelat innebandy ca 3 ggr och fått uppleva bland de roligaste matcherna någonsin (läs: mycket publik, tighta matcher & Kirrans hopprepsshow i periodpausen). Man har åkt in i Sala och ut efter några timmar, med andra ord inte sett så mycket. Sedan har jag min fd lagkamrat ”Sala”, hon fick smeknamnet i Balrog och det har suttit i fram till idag. Anledningen är förståss att hon kommer från Sala. Mycket mer än så blir det inte…

Jag ser verkligen fram emot helgen, det vankas 30-års fest och jag vet inte vad jag ska förvänta mig riktigt. Men jag tror det blir storslaget, jag har festpinglor med mig och som vanligt kommer vi att vara i tryggt förvar ;)

Man kanske skulle köpa med sig en Astiflaska, var år och dagar sedan sist.

Jag får väl betygsätta Sala lite mer rättvist efter helgen… =)
 
/Garpen

Något att tillägga?
Postat av: carpediemdamen

Åh blir så avundsjuk på dig och dina festpinglor till kompisar.... man kanske skulle börja spela innebandy så får man såna kompisar...

Trevlig helg!!!

2009-06-12 @ 16:21:25
URL: http://carpediemdamen.blogg.se/

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0