Nya sulor, bättre hållning

Igår var jag och fixade nya sulor till mina skor. Det är rätt märkligt att jag låtit det gå så pass många år innan jag tagit tag i det. Så många år som man tränat och säkert felbelastat och använt ”fel” muskler. Hur som helst känns det redan bättre, jag fick liksom en knuff, hållningen blev genast en annan…I like!

Nu väntar säkert lite träningsvärk i vissa delar av kroppen, i muskler som jag borde ha använt alla dessa år. Men träningsvärk är jag ju van vid så det får jag väl ta, lite som straff för att jag inte tagit tag i detta tidigare.

Ska bli intressant och se om sulorna tillsammans med dessa kommer göra under för mitt löpsteg.
Drömma kan man ju alltid göra =)

/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0