Morgonpromenad

Började dagen med en morgonpromenad till jobbet i det fina vädret. Det känns som evigheter sedan sist och jag har nu lovat mig själv att antingen gå eller cykla fram till semestern. Det rör sig bara om ett par dagar så det vore väl illa om jag inte skulle klara av det. Nu får jag bara hoppas att vädret är på min sida.


Härlig vy på morgonen...




Imorgon är det dags för det första gemensamma passet med zessorna. Har en känsla av att det kommer bli tufft så det blir att läsa igenom allt man skulle ha med sig…ja ni vet, vi zessor packar tungt till varje träning (läs: hopprep, vattenflaska, repstege, pulsklocka, klubba, extra ombyte, något ätbart mm).

Can´t wait!


/Gnurpisch

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0