Morgonpasset avklarat

Det är sjukt märkligt att jag öppnade ögonen självmant 05.59 imorse när väckarklockan stod på 06.00. Jag som älskar att snooza och allt, men det är väl som de säger, tankarna kan styra kroppen att göra de mest omöjliga saker. Inte för att gå upp runt 06.00 skulle vara en omöjlighet för mig men ni som följer bloggen vet att jag är rätt morgontrött av mig =)


Var på gymmet strax innan passet startade och sedan var det full fart. Körde ett spinningpass som visade sig vara ett tungt benpass och det kändes kan jag lova. Men vet ni vad det bästa av allt är?…frukosten att jag är redan KLAR med träningen för idag. Det må vara sjukt jobbigt för mig att stiga upp tidigt på morgonen men jag vet det 17 om inte känslan av att ha tränat klart vid 08.00 väger upp det.

Mer morgonträning åt folket!

/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0