Midsommarafton på ingång

Jaha, nyss var det ca 5 veckor kvar till midsommar och nu plötsligt är dagen nästan här. Det går skrämmande fort just nu. Ska jobba hela dagen och sedan ta mig hem och packa väskan samt golfbagen och invänta min skjuts. Jag hoppas innerligt på lite sol, allt går nästan bra bara det inte regnar, vill så gärna få svinga klubban lite i helgen.

Det blir till att byta ut kronan mot kransen =)

på tal om golf så verkar matchen mellan tjejerna och killarna (som har planerats i månader) hettat till. Inte nog med att jag kallas ”prylen” av motståndarna, nu kommer det MMS och SMS för att trycka ner oss, allt med glimten i ögat. Problemet är bara att killarna fortfarande inte förstår vilka dem kommer tampas emot. Vi är inga vanliga tjejer, utan allt som används för att trycka ner oss, stärker och får oss att tagga till ännu mer =)

Jag säger som alltid…just BRING IT ON!

/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0