Kärleksbrev från Zundaland

Igår fick jag ett brev från Zundaland. I mina ögon var det ett kärleksbrev fram tills jag öppna det och insåg vad som låg i. Tre sidors träningsupplägg a lá Gnurp, only for me. Vissa skulle säkert fortfarande kalla det kärleksbrev men jag är kluven..haha ;)

Måste säga att Pirre varit ambitiös med bilder och grejer…I like! Nu kan man verkligen inte skylla på något, vi zessor har fått allt serverat på silverfat. Nu är det liksom upp till oss själva att vässa formen.



Skivstången och jag har ju börjat bli vänner på gymmet och nu kan jag äntligen göra alla övningar och inte bara dem jag tycker är roliga och de jag kommer ihåg från genomgången.

Ska nog redan tjuvstarta ikväll tror jag…

/Garpen

Något att tillägga?
Postat av: Kirran

Men stämnde din coopertid? det gjorde inte min...

2009-06-10 @ 11:02:55

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0