Grillafton i Zundaland

Åh vad jag älskar mitt lag!



Det är så skönt att komma ner, träffa gänget och ta vid samtalen precis som om vi träffades förra veckan. Alla får plats och tar plats, man kan hänga med vem som helst och det finns inga osynliga gränser. Vi är som en enda stor familj, där alla tar en för vad man är. Vissa kallar det en sekt, andra att vi är psyko, själv säger jag att vi är en enda stor familj.

Under kvällen var det lekar, genomgång och grillning på schemat och vädergudarna var med oss =)

Jag blev trackad för att mitt lag inte vann (läs: rätt ovanligt), vad ska man säga...säsongen har inte börjat än ;)

Kirran provade min nya trådlösa avtryckare eller vad det nu heter. Ett enkelt knapptryck och poff så är bilden tagen utan att du behöver hålla i kameran.

Zessorna in action

Första leken igång, transportera äpple från punkt A till B till A

växling 2, grym teknik mellan Camilla och Kylås

Jag, Anki och Bella tävlade i gren 2 och gjorde verkligen vårt bästa. Uppgiften var att vända på en kökshandduk utan att trampa utanför handduken, ingen kroppsdel fick vara utanför.

Samarbete på hög nivå



Balans, samarbete, styrka...man greppar tag om det man hittar =)


Ny  teknik, Bella fick offra sig =)

Åh hur hade vi tänkt här egentligen, vem skulle vända på handduken?

Nu då...


Nej, vi hann inte, det andra laget var snabbare...

Tack för en kanonkväll tjejer!
/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0