Ett steg närmare

Då var 3-dagarsbiljetten till Gatufesten i Sundsvall köpt, traditionen rullar vidare. Jag tror detta blir 4:e året uppe i Sundsvall och hos familjen a lá Kirran. Varje år har sällskapet byts ut och i år hänger Smidiga Skoog och Sala på, Kirran är ju förståss redan där.


Ni som följer bloggen kommer säkert ihåg förra årets äventyr i Sundsvall då jag missade festligheterna under den avslutande lördagen pga. en powernap a lá Gnurp och Smidiga Skoog glömde sin 3-dagarsbiljett hemma i Stockholm =) Vi får väl se vad årets upplaga bjuder på…

Kirran och Skoog kommer joina mig uppe i S-vall

På tal om Smidiga Skoog, om jag inte misstar mig kommer hon och Plipp hem från sin JÄTTElånga resa på lördag *längtar*. Ska bli skoj att höra vad zessorna haft för sig sedan början av mars.

/Garpen

Något att tillägga?
Postat av: Kirran

Jag tror ni har varit där totalt 2 gånger bara....en gatufest tidigare tror jag, året innan var med maja och tilda tror jag...

2009-06-23 @ 00:16:42
Postat av: garpen

Ja precis, men traditionen är ju sjäva S-vallsresan i sig =)

2009-06-23 @ 10:03:02

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0