Eget golfspråk

Under helgens golfande skapade jag och L ett nytt golfspråk. L tog fram driven och slog till bollen i en hejdundrandes fart, ljudet från träffen samt synen av bollens framfart gav mig rysningar. Låter kanske helt galet men det var en häftig känsla.

Drabbningen mellan tjejerna och killarna som planerats i månader har nu fått en extra krydda. Jag har nu kommit på hur vi ska psyka grabbarna ute på banan. Det nya språket är inte alldeles rumsrent och till och med ”Mutola” skulle bli förvånad över vad som kommer ur våra munnar (internt). Hur som helst kommer grabbarna att bli sjukt generade kan jag lova…hihi ;)

Fungerar inte spelet får man ta till plan B…

Ps.min standardfras kommer bli "- vilken färg har brandbilen grabbar?" hihi...



/Garpen

Något att tillägga?
Postat av: carpediemdamen

WoW detta gillar jag tjejer.... Nyfiken nu ju....

2009-06-22 @ 17:03:12
URL: http://carpediemdamen.blogg.se/
Postat av: L

hahaha det är sånt snack du gillar...hahaha

2009-06-22 @ 22:03:59

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0