Den ”lilla svarta” mitt i veckan

Ikväll är det dags för evenemang nummer 1 för veckan. Jag har självklart min vapendragare (läs: Kirran) med mig och vad som väntar kan lätt beskrivas som: lite jobb och en del festligheter men hela tiden i tryggt förvar…sug på den ni ;)

Kirran och jag

Dresscode: Klänning
Den” lilla svarta” åker på ikväll. En del funderingar poppade upp i huvudet när min bror kläckte ur sig: ”- btw, det är klänning som gäller för er”. VA? Vad sa du sa du? Han liksom ”glömde” det som oftast är viktigaste för oss tjejer *ler*. Åh vi som trodde vi kunde komma som vi är…haha

Klänning…hmmm, äger jag en sådan?
Ska det vara färg eller fungerar svart?
Är den här för somrig, för urringad?


Det var iaf tryggt att höra att Kirran hade samma problem/tankar när hon hörde ordet klänning =)

Resultatet då? Ja, efter en del mms till Kirran fram och tillbaka kommer mitt inköp i Thailand äntligen till användning. Prislappen satt till och med kvar på klänningen. En sak är säker, vi kommer vara två heta babes! Ni som är nyfikna får väl titta in på Kirrans bilddagbok ikväll…

Som om klänningen skulle vara det enda problemet, vad ska man ha för skor?
Haha, skojade bara…jag har ju en del par att välja mellan så det var det MINSTA problemet!


Börjar snart blir dags för en ny uppsättning av "skopinnar" =)

Ps. Lovade en viss person att dela taxi efter 03.00 ikväll, hur jag nu ska orka hålla mig vaken till dess (läs: var på jobbet 07.35 imorse)…

 /Garpen som tom har locktången med sig till jobbet idag

Något att tillägga?
Postat av: carpediemdamen

Åh i remember.... lite avis blir man, men som sagt ni är i tryggt sällskap... Lycka till!!

2009-06-02 @ 22:11:48
URL: http://carpediemdamen.blogg.se/

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0