Allt känns avlägset

Förra året vid den här tidpunkten hade vi zessor redan tränat över en månad tillsammans och gjorde oss redo för den interna racketlontävlingen, som jag förövrigt sedan vann =) Då var vi mitt i allt, vi tränade, slet, svettades och sprang som aldrig förr. Sommaren hann man knappt känna av utan det var planerade träningar varje vecka och det blev spring mellan jobb och träning oavsett väder. 



I år känns allt som har med innebandy att göra väldigt avlägset. Vi har ännu inte haft några gemensamma träningar och all träning sköter vi själva. Jag sa senast igår att i år är första gången jag känner att jag har sommar. Jag tränar när jag vill och kan hänga på diverse spontana saker eftersom vi inte har några inplanerade tider att ta hänsyn till...I love it! 

Förra året var jag trött på allt som hade med innebandy att göra redan vid jul, i år känns det som att det blir andra bullar...
 
/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0