Hurtig värre

Mina benmuskler har verkligen fått jobba denna vecka då jag varit hurtig värre och cyklat till och från jobbet och till träningen. Fast jag måste erkänna att jag nu börjar känna att benen behöver vila lite. Sträckan är egentligen inte speciellt lång men det går verkligen upp och ner med härliga "dödsbackar" där de flesta går. Men mitt stora problem är att jag inte kan cykla långsamt utan tävlar med alla som är i min närhet och finns det ingen att tävla mot tävlar jag med mig själv. Jag kan exempelvis ge mig fan på att jag måste sitta ner på sadeln hela vägen upp för "dödsbacken" och som om det inte räckte kan jag försöka ha så trög växel som möjligt. Ja, jag vet, jag är lite konstig ibland men har man ett behov av att tävla så får man göra det bästa av situationen =)


Kanske dags att ta bilen till träningen ikväll...

/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0