Packningen i full gång

Det var det här med packningen...

Packningen är i full gång och jag har funderat både en och två gånger över vilka skor jag ska ha med mig och även hur många par =) Just nu ligger jag på 4 par skor inkl de jag kommer ha på mig på ditresan...hmmm jag menar hur många par skor hinner man använda på 4 dagar?

Det blir till att minimera packningen lite till för jag ska ju orka konka på väskan ner till tåget också. Nä, dags att åretgå till det tråkiga (läs: packningen) och sedan dra iväg. Jag får se hur mycket jag hinner att uppdatera under resten av veckan men för er nyfikna kan ni ju alltid följa Kirrans bilddagbok. I år lovar jag er att ni ska slippa se mig kissa i buskarna (läs: kirran är f#¤¤% värre än paparazzis ibland).


Det var skön stämning förra året...

/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0