Sundsvall i punkter

  • Grymt trevliga människor
  • Såååå roligt att träffa Smidiga Skoog igen efter hennes långresa
  • Norrlands Hawaii var helt underbart, fick en del färg
  • Ledin var grym och jag blev hes
  • Jägerbombs gick hem hos en av fyra zessor
  • ”Två backar läsk” var grymma
  • Oxfilérullen slog älgköttet trots betygen i Sundsvallstidning
  • Gatufestens armband hade bästa färgen ever
  • Fettofingrar blev en ny upplevelse
  • Träningsvärk i vaderna efter allt hoppande
  • Utsikten från toppen av skidbacken var grym, inte lika skoj att ta sig ner =)
  • Ingen Langos för min del i år…förstår fortfarande inte grejen med Langos
  • Jag höll mig vaken hela veckan, inga powernaps här inte
  • Shoppade massor under rean tillsammans med Sala
  • Vi kom ner till stan och sa kväll efter kväll ”- men spelade x idag, jag trodde det var igår/imorgon”. Vi hade inte direkt någon koll bortsett från när Ledin var i farten.
  • Smidiga Skoog hade de coolaste solbrillorna i Sundsvall
  • Sala skulle kunna blir en paparazzi
  • Jag har skrattat, ätit gott och umgåtts med ett gäng kanontjejer
  • Förfest 4 trappor upp är inget för oss zessor, snacka om svettigt =)
  • Vädret var på vår sida

Life goes on och har jag någonsin tråkigt kan jag bara blicka tillbaka till årets upplaga av Sundsvalls gatufest…haha, det är allt jag har att säga *ler*


Smidiga Skoog in action, hon hade lärt sig en del färdigheter under sin långresa...haha

/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0