Snart rullar tåget

I eftermiddag rullar tåget mot Sundsvall och förhoppningsvis sitter jag och "Sala" på tåget. Ännu en resa upp till Sundsvall kommer bli av och traditionen lever vidare. Som vanligt nu för tiden har jag inte packat klart utan gör det sista minuten. Vet inte vad som hänt med mig men jag tror allt planerande på jobbet gjort att jag inte orkar planera mitt "privata" liv. Jag tar allt lite som det kommer och frasen "det löser sig" har använts flitigt på sistonde.

Ska försöka bli klar med det mesta på jobbet och sedan palla mig hem och käka lunch och börja packa. Tur att man har lite rutin på Sundsvall-packningen iaf =)



Ps. Smidiga Skoog, om du läser det här innan du åker...GLÖM INTE BILJETTEN HEMMA I ÅR! ;)

/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0