Ready to go

Ja, då var det ca 8 timmar kvar innan jag ska befinna mig på Arlanda. Väskan är färdigpackad, outfiten för resan ligger framme och väckarklockorna (ja, vill ju inte försova mig) är ställda på en viss tid. Har varit och hämtat ett papper med adressen dit vi ska så nu ska allt vara på sin plats. Märker ni att jag inte är lika förberedd som jag brukar...har börjat med mottot "det löser sig" och hittills har det ju gått bra och jag känner mig mindre stressad =)

Känner jag mig själv rätt lär det dröja någon timme till innan jag sover så med andra ord blir det sovläge på planet imorgon bitti och sedan beachen =)

Kan redan nu avslöja att jag vet vad jag och L kommer prata och diskutera när vi kommer hem...hahaha, det händer grejer klockan 04.00 varje morgon dit vi ska. Morgonpromenad någon?

Ha det bäst & vem vet, det kanske dyker upp något spontaninlägg och Internetgudarna vill mig väl... 



/Garpen


Något att tillägga?
Postat av: Kirran

Va ledig nu och skit i datorn. Den är till för oss som har tråkigt eller dom som jobbar. Själv fick jag ett samtal av Tancred så imorrn kl 8 åker Clara ner till Hultsfred igen för att se Metallica. Spontant eller vad? haha. kram kram

2009-07-17 @ 16:36:07

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0