Premiären avklarad

Ja, då var första träningen inomhus i hall avklarad och det blev en fnittrande sådan, iaf till en början. Vi spelade mest två mål för att bli vän med boll och klubba och det var hur roligt som helst och ledde till en massa skratt.

Anki och Brännis passade på att prova en karriär som målvakter och det tyckte jag båda skötte med bravur. Med andra ord behöver vi knappast oroa oss för vem som ska hoppa in i mål om hela målvaktskåren är borta =)


Min träning slutade med en blåsa under foten som resultat av innebandyskorna + mina sulor. Är jag egentligen förvånad? Är det inte skavsår så är det blåsor…orka…

Ikväll blir det egen träning på valfri ort…

 /Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0