Packning i världsklass

Fick order att packa lätt inför resan och det har jag gjort. Jag tog verkligen orden på allvar, alla mina saker ligger nerpackade i träningsväskan. Fatta att jag fått ner ALLT i min lilla träningsväska. Jag hade med ungefär 4 ggr det under min golfvecka, så det ska bli intressant och se om det blir en hit eller en flopp. Ska iaf försöka slippa checka in bagage och bara köra handbagage, vi får väl se hur det går med det.

Har trots allt lite kvar att fixa:
- måste fixa musik till Ipoden
- välja böcker att ta med
- bestämma flygoutfit...kallt, varmt....hmmm
- välja skor...kanske måste byta väska trots allt =)

Inte många timmar kvar nu....

/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0