I´m back!

Då var jag hemma igen efter en vecka utan Internet och ganska isolerad från omvärlden.Golf har stått på schemat och jag har avverkat 6 golfrundor på 7 dagar. Det var länge sedan jag hade så roligt under en hel vecka. Aktiviteterna har överlappat varandra och jag har träffat en hel del intressanta människor i olika åldrar.

Under veckan har jag hunnit med följande:
- en golftävling varje dag
- gått över en mil varje dag
- sett till så att alla visste vem jag var =)
- räkfrossa
- grillafton
- middagar med goda vänner
- många glas vin
- hoppat framför ett liveband
- köpt skavsårsplåster
- lyckats med bedriften att missa 18:e green och landa i övningsområdet för puttning


Man kan säga att jag fått uppleva mitt livs golfvecka denna vecka på många sätt. Man lär sig den hårda vägen och jag har verkligen lärt mig massor. En och annan prestation har jag lyckats med men jag har även fått många att skratta. Det är iaf skönt att veta att alla varit nybörjare en gång i tiden...haha. Kanske skulle ta efter Smidiga Skoogs smeknamn..."smidiga gnurp" för ute på golfbanan lyckades jag med det mesta och inte alltid i positiv anda ;)

Dags att ta hand om tvätten...

/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0