Benen går av sig själva

Jag tror att min golfvecka gjorde att mina ben nu kräver att få gå, en rätt skön känsla faktiskt. Promenerade till och från jobbet igår och gick även i morse. Jag har ju dessutom inte haft någon tid att passa så jag har utnyttjat tiden lite och tagit sovmorgon, var på jobbet vid 09.30 imorse. Skönt att få gratis träning i ca 1 h 40 minuter och dessutom låta tankarna rulla. Det kan jag starkt rekommendera!

Gårdagens update med Kirran var trevlig, det hinner verkligen hända saker på en vecka =)
När det var dags för fröken att åka hem slängde jag med min spikmatta i en påse och några minuter senare pep det till i mobilen och ett MMS kom. Hahaha, Kirran var lite röd på ryggen kan man säga, skönt att veta att kroppen vänjer sig till slut =)



Långpromenad och löpning igår…
Spinning idag?

/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0