Back @ home

Bussen gick vid 09.00 imorse och två trötta tjejer satt på bussen efter en helkväll med LEDIN, grymt mycket dans och en taxiresa med Sundsvalls trevligaste chaufför. Bussresan gick bättre än jag någonsin trott, jag lyckades sova bort ca 1 ½ timme och satt resterande resan och surfade på mobilen eftersom bussen hade trådlöst nät samt skrattade åt diverse filmsnuttar som Sala tagit kvällen innan. Jag och Sala var smarta nog att göra frukost kvällen innan så resan var räddad kan man lugnt säga.

Ringde Kirran när jag var hemma och hade packat upp för jag insåg att min mobilladdare låg kvar i Sundsvall, så nu hoppas jag på att hon hittade den och att den kommer med zessorna hem ikväll.

Tvättmaskinen är i full gång och jag har redan börjat packa för nästa uppdrag. På tisdag är det dags för min första golftävling och jag är skitnervös rent ut sagt. Det är nästan så att jag vill att tävlingen regnar bort….haha, närå skojade bara, det ska bli väldigt intressant och förhoppningsvis väldigt inspirerande.

Bättre laddning kan man ju knappast ha haft =)

/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0