Allt flyter

Igår efter en shoppingrunda inne i stan satte jag mig framför filmen ”Allt flyter. Jag visste sedan innan att Annika i laget skulle finnas med i bild men när jag började titta blev det nästan lite konstigt eftersom både Annika och ”Bossan” var med i en av de första scenerna. Det var en hel del andra ”kända” ansikten som jag kände igen från AIK:s innebandydamer.
Som om det inte var nog med det så märkte jag plötsligt att filmen spelats in i mitt bostadsområde och i grannhuset, en rätt märklig känsla faktiskt och jag kände verkligen igen allt. Jag kunde plötsligt lägga ihop ett och ett när jag insåg att Måns Herngren var inblandad i filmen. För säkert ett år sedan satt det ju en lapp på vår ytterdörr där filmbolaget frågade efter en lägenhet att spela in en Måns Herngren-film i.


Filmen var förövrigt helt ok.

/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0