Tung måndag

Det har varit en rätt tung måndag så här långt…

- Det var jobbigt att stiga upp i morse (snoozade 50 minuter), kan ju bero på att vi var hemma från Falun rätt sent igår.
- Det rullar runt rätt många tankar i huvudet från gårdagen.
- Åt en dålig frukost

Men jag har iaf a good hairday (läs: att sova med en knut mitt på huvudet kan göra underverk) så jag ska inte beklaga mig mer =)

Ytligt, men ibland räddningen…

/Garpen med lockar dagen till ära

Något att tillägga?
Postat av: Fia

GoodHairDay... åtminstone 1 utav sakerna som skulle göra en perfekt dag visst vare så, så att säga... :=)



Mitt hår ser ut som skit, jag är arg-besviken och tom. Dessutom har jag pissont i knäna. Vad som helst skulle göra min dag bättre. Make my Day Garpen :)



Pöss

2009-01-19 @ 14:51:34
URL: http://fragorpadet.blogg.se/
Postat av: Lina van der Putten

att snooza är underbart, men farligt, de blir oftast för länge :P

2009-01-19 @ 18:24:49
URL: http://lvdp.blogg.se/

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0