Update big time

Igår var vi klara med träningen redan vid 19.00, när hände det senast? Jag gick väl i åk 6 eller nått kan jag tänka mig =)


Kvällen spenderade jag hemma i soffan med en av mina bästa vänner och det blev update...big time! Det är så skönt med vänner som man inte träffar varje vecka, men som oavsett var man än i världen befinner sig, finns där. När man väl träffas är det precis som om man träffades dagen innan...

Det hade hänt mycket på en månad kan jag lova...ny hårfärg, massor av skoj, fler bekymmer, nytt jobb, nya utmaningar och en hel del kommande förändringar ;)  


Ps. Tydligen finns det fler som tänker fylla sitt akvarium med en guldfisk...

/Gnurpisch


Något att tillägga?
Postat av: ...

Tack för att du alltid finns där oavsett var vi befinner oss.

2009-01-07 @ 22:45:18

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0