Träning och diktskrivning

Tog mig en sväng förbi gymmet efter jobbet och hann med att testa diverse maskiner, spana in en av de nya klasserna samt titta lite på TV =) Rätt skönt att få röra på sig trots fredag och allt...

Eftersom avslutningen snart är inom räckhåll är det dags för mig att börja skriva årets avslutningsdikt. En tradition och ett måste från min sida. Förra året blev det hela 3 A4-sidor och min magkänsla säger att årets innehåll kommer skilja sig lite från tidigare år, men dikten blir säkert minst lika lång.
Det är inte alltid skrivandet kommer naturligt för mig och speciellt inte under tidspress, så det gäller att passa på att skriva medan järnet är varmt och allt "bara kommer". Ikväll har det varit en bra skrivdag, en början iaf. Jag har dessutom hittat mina "heta" punkter som bara måste vara med i dikten, men nya grejer kommer säkert att dyka upp för säsongen är ju långt ifrån klar.

Om minnet sviker är bloggen ett utmärkt medel för att hjälpa mitt sk. guldfisksminne...


/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0