Sent men spontant

Jobbade sent, kom till gymmet sent och fick för mig att prova någonting nytt, helt enkelt släppa alla hämningar. Inte det lättaste när man gillar att ha kontroll som jag. Efter att jag tränat själv en del hoppade jag in i salen för att prova ett pass i hip hop...hahaha.

Vad ska jag säga...*ler*

1. Jag hade helt fel kläder på mig
2. Man svettas som en gris av att dansa
3. Tre övningar går bra efter varandra sedan är det goodbye för min del
4. När man försöker spela tuff dansbrud ser man ut som en clown på cirkus
5. Jag är glad att ingen hade en kamera med sig
6. Helt klart en klass jag kommer ta igen
7. Jag har en helt annan respekt för deltagarna i Let´s Dance efter idag
8. Det märks att jag spelat bollsporter hela mitt liv, vare sig smidighet eller korrdination finns i min kropp

Jag skulle kunna betala mycket för att se alla zessor ta sig an detta pass...så sjukt skoj!

Man kanske skulle våga sig på lite bling bling nästa gång =)  

/Hip hop Garpen

Något att tillägga?
Postat av: Fia

HAHAHAHAHA.... du är fan min idol. Riktogt coolt och modigt gjort. Jag hade aldrig... aldrig!!

2009-01-30 @ 09:02:52
URL: http://fragorpadet.blogg.se/

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0