Skriver och skriver

Jag har just insett att jag har ett mönster när det kommer till att komma in i flytet med att skriva. När jag är riktigt trött skriver jag som bäst, det sitter nog kvar sedan skoltiden då jag alltid pluggade som bäst mellan 23.00-01.00. Med andra ord är det bara att fortsätta skapa medan jag har flytet, för rätt var det är tar både ideér och ork slut och då vet man aldrig när nästa tillfälle kommer.


Är uppe i två A4 sidor just nu, förra årets avslutningsdikt slutade på 4 A4 tror jag...får se om det händer fler spännande saker att skriva om under den sista månaden...

/Gnurp mitt i skapandet 

Något att tillägga?
Postat av: leniz

känner igen mig med dt där om att skriva sent. När plugga nu kom jag alltid igång bäst kl 23.00 och då gick det lätt. Lustigt det där att man presterar text bäst när man är trött!?

2009-01-31 @ 11:46:44

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0