Shopping är bästa laddningen

Redan igår efter att jag hade varit på gymmet kände jag ett sug efter att shoppa. Det händer inte alltför ofta att jag shoppar loss här hemma, men när jag väl shoppar går det undan. Jag kom hem 4 timmar senare med 7 påsar och ett par 1000-lappar fattigare. Kan ju meddela att jag nu har satt köpstopp vad det gäller skor. Blev två par nya skor idag, sjukt snygga och på rea, värsta kapen! Jag hittade en skobutik som har en hel del udda skomärken, så när köpstoppet är hävt lär det bli fler besök. 
Hittade även en vårjacka, en massa träningskläder utan klubbmärken, ett par jeans, en skjorta och lite annat. Shopping är helt klart den bästa uppladdningen inför match, men det kan bli dyrt i längden ;)


Skorna är av märket Sneaky Steve


Sprang även på fd zessan Petra Ström och fick mig en liten update, alltid roligt att möta gamla lagkamrater.

Nu måste jag fixa och trixa lite innan jag ska iväg till Kirran för att äta lite middag, hörde rykten om lax...mums!

/Gnurp   


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0