Resultat Garpen mot rubb och stubb

Då var omgångens matcher avgjorda och jag fick redan på bussen veta att jag inte låg så bra till. Men jag har börjat gambla lite nu när jag haft ett par poäng till godo. Vad gör man inte för att behålla spänningen i tävlingen =)

Omgångens matcher:
Sten sture - Hammarby 6-7     (2, 13 mål)
Telge - Årsta 1-4      (2, 5 mål)
Vendelsö - Sala Silverstaden 2-5      (2, 7 mål)



Brännis

Brännis tips:
Sten sture - Hammarby 7-2 (fel)
Telge - Årsta 4-5 (rätt, 1 poäng)
Vendelsö - Sala Silverstaden 3-6 (rätt, 1 poäng)

Brännis totala poäng: 2

Garpens tips:
Sten sture - Hammarby 6-2 (fel)
Telge - Årsta 3-5 (rätt, 1 poäng)
Vendelsö - Sala Silverstaden 5-3 (fel)

Garpens totala poäng: 1

Tävlingens totala poäng:
Garpen- 25
Rubb mot stubb- 22 

/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0