Nyårslöften är till för att brytas eller?

Intressant att jag redan får kämpa med mina nyårslöften, det har bara gått några dagar på det nya året. Vem sa att det skulle bli lätt? Åhhh...bra att jag har avslöjat några av mina löften till mina vänner, så att dem kan hjälpa till och påminna.


Jag som är tävlingsmänniska borde väl inte ha några problem med att hålla löftena kan tyckas, men vissa saker är svåra att hålla. Jag försökte exempelvis omvandla ett löfte nu på lunchen...usch, jag har ingen karaktär alls gällande vissa saker.


358 days to go...


Jag säger som en god vän: "min styrka är min svaga karaktär" ;)


Ps. jag bröt inte löftet...inte än iaf *ler*


/Garpen


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0