Njuter in i det sista

Lugnet ska snart bytas ut mot stress...

Sol och bad mot jobb och träning...

Strandhundarna mot mina vänner...

Thaimaten mot svensk husmanskost...

Strandtennisen mot innebandyn...

Värmen mot kyla...

Bikinin mot dunjackan...

En soldag kvar...

/Garpen 


Något att tillägga?
Postat av: fia

Strandhundarna mot mina vänner...



hahahahahaha.... :)

2009-01-03 @ 17:38:24
Postat av: Kirran

Strandhundar mot Vänner känns ju inte som något svårt beslut tycker jag. Dom är ju allmänt lebbiga som springer runt och parar sig hela tiden =) hahahaha

2009-01-04 @ 00:54:38
Postat av: garpen

Ja, brukar inte mina vänner "para" sig också ;)

2009-01-04 @ 03:04:08

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0