Mår som en kung trots tidig morgon

Jag trodde jag hade lärt mig att jag inte är gjord för tidiga mornar och speciellt inte tidiga mornar med träning. Hade PT-tid imorse igen och när jag slog upp ögonen fanns det bara en tanke i huvudet..."hur tänkte jag när jag bokade in en morgontid?"


Inte nog med att det var tidigt, jag fick ta i ordentligt också =)
Det blev nya övningar för rygg, ben & mage så nu känner jag att jag har ett kanonprogram att följa.


Min PT verkade ha skoj iaf för han uttryckte sig lite fint och sa: "Fan, va roligt det är att träna någon som vågar ta i och som man kan få pressa lite".  Jag antar att man som PT lätt kan bli trött på alla som inte kan göra si eller så för att man har ont här eller där...stämmer det Fia????


Trots en tidig morgon, mår jag som en kung nu...undrar om jag säger samma sak imorgon ;)


/Garpen


Något att tillägga?
Postat av: Fia

Jag behagar inte svara på den frågan eftersom du valt att sticka en kniv i min rygg. Det är som att jag helt plötsligt skulle börja ta emot deodoranter, tandkräm och godis från någon helt annan liksom.. fnys







;)



Puss

2009-01-23 @ 14:45:36
URL: http://fragorpadet.blogg.se/
Postat av: garp

Men Fia, har jag inte förklarat för dig hur det ligger till??? ;)

2009-01-23 @ 15:00:22

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0